Pátek, 15 Pro 2017
 
 
Chyba
  • JFTP::write: Bad response
  • JFTP::write: Bad response
  • JFTP::write: Bad response
  • JFTP::write: Bad response
Novinky
Nové číslo časopisu Vodní cesty a plavba 2/2013 PDF Tisk Email

Právě vychází nové číslo časopisu Vodní cesty a plavba 2/2013, které obsahuje tyto články:

- Tři prezidenti ve prospěch propojení tří moří. Český–rakouský–polský a Dunaj–Odra–Labe

- Z projevu prezidenta Miloše Zemana, Vídeň 24. dubna 2013

- V Polsku se jednalo o vodním koridoru D-O-L

- Prezident Zeman jednal s předsedou EK o vodním koridoru Dunaj-Odra-Labe

- Zákonník říšský - tzv. vodocestný zákon ze dne 11. června 1901

- Kam kráčíš ŘVC aneb vždy jde o vodní koridor D-O-L

- JAK vznikl Vodocestný zákon z roku 1901

- Ředitelství vodních cest zaniká - 1949

- Kraje apelují na urychlení přípravy vodního koridoru Dunaj–Odra–Labe

- Z krize se musíme proinvestovat

- Co slíbila vláda?

- Byli jsme před Rakouskem, budeme i po něm!

- Životní jubileum propagátora a zastánce Baťova kanálu

- Válka o vodní koridor Dunaj-Odra-Labe pokračuje

- S vodním dílem D-O-L to myslím vážně

- Rušení Ředitelství vodních cest aneb Neušetřím a ještě prodělám

- Řeka Labe je pro mne srdeční záležitostí - Roudnice nad Labem

- Rekreační plavba pro rozvoj turismu v Čelákovicích

- Řeka je součástí našich měst - Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Lysá nad Labem

- Prohlášení k rozvoji vodních cest a dopravy ve Středočeském kraji

- Memorandum o spolupráci při budování veřejných přístavišť

- Plavební komora Ing. Libora Záruby-Pfeffermanna slavnostně otevřena

- Nová přístaviště na Labi

- Starosta Prahy 1 Lomecký zahájil výstavu o vodním koridoru Dunaj-Odra-Labe v pražské Jindřišské věži

- Memorandum obcí a měst na řece Moravě, Baťově kanálu a v blízkém okolí k rozvoji vodního turismu mezi Hodonínem a Kroměříží

- Baťův kanál potřebuje přístav Petrov

- První propagační plavba po řece Moravě do Kroměříže

- Ruší se Ředitelství vodních cest, prý se nic neděje!

- Že má splavnění smysl, dokázal už Lanna

- Stanjura není Ježíš

- Reforma správy vodních cest v Německu

- Ministr dopravy ČR píše spolkovému ministru dopravy Peteru Ramsauerovi

- Odpověď spolkového ministra dopravy Petera Ramsauera

- Projekt Dunaj-Odra-Labe je důležitý i pro Německo

- Polská strategie dopravy počítá s rozvojem vodní dopravy a D-O-L

- Významná česká delegace na návštěvě u Hafen Hamburg Marketing

- Novela zákona o vnitrozemské plavbě

- Výroční zpráva Sekce vodní dopravy za rok 2012

- Činnost Českého plavebního a vodocestného sdružení v roce 2012

- Vážený ústřední řediteli ČTK, oblíbený referente komise VZN, milý pane Suku

- Vážený pane Suku

- Moje normalizace

- Jak se Jindřich Suk nestal potápěčem na řece Leně

- Život není takový – je úplně jiný (50)

Časopis si můžete stáhnout zde:

 

 
Polský prezident Komorowski podpořil projekt vodního koridoru Dunaj-Odra-Labe PDF Tisk Email

Polský prezident Komorowski podpořil projekt vodního koridoru Dunaj-Odra-Labe

Prezident Miloš Zeman v pátek 24. května 2013 ve Varšavě na ekonomickém fóru prohlásil, že by se polský Štětín mohl stát po vybudování vodního koridoru Dunaj-Odra-Labe jedním z hlavních českých přístavů. Řekl, že při jeho nedávné návštěvě ve Vídni vyjádřilo pozitivní postoj k tomuto projektu také Rakousko. "Je to nepochybně dlouhodobý investiční projekt. Jednalo by se o strategii vítězství, která by byla přínosná pro obě země," řekl Zeman.

Polský prezident Bronisław Komorowski Zemanův plán na vybudování vodního koridoru D-O-L podpořil. Bez vyspělé dopravní sítě se podle něj nedá obchodovat.

Součástí podnikatelské mise, která do Polska s prezidentem Zemanem zamířila byli mj. i zástupci státu, tedy Ředitelství vodních cest ČR. „S polskou stranou jsme dnes diskutovali o potřebě výrazně zefektivnit vzájemnou spolupráci při přípravě Oderské vodní cesty a vodního koridoru Dunaj-Odra-Labe (DOL), které jsou vysoce důležité pro regiony Polské a České republiky,“ zmínil Jan Skalický, ředitel Ředitelství vodních cest ČR. Petr Forman, místopředseda představenstva společnosti Plavba a vodní cesty o.p.s. k tomu dodal: „Na zmíněné téma jsme jednali se zástupci Sejmu a Ministerstva dopravy Polské republiky. Shodli jsme se na nutnosti hlubší koordinace našeho úsilí v Evropské komisi při prosazování všech projektů, zejména začlenění Oderské vodní cesty a vodního koridoru D-O-L do Transevropské dopravní sítě TEN-T.“

Dalšími účastníky mise byla i firma Czechoslovak Ocean Shipping Group, která navazuje na tradice Česko-slovenské námořní plavby. „Zajišťujeme přepravu po celém světě, k čemuž mimo jiné využíváme i polské přístavy. Naše dceřiná firma C.O.S. Crew management s.r.o. navazuje na tradici vychovávání námořních důstojníků palubních i strojních, a je zástupcem polských vysokých námořních škol na území České a Slovenské republiky. V současné době přes CCM studuje zcela zdarma v Polsku 26 námořních kadetů. Tím, že je Polsko tranzitní zemí a bránou do světa pro české zboží, a tím i českou spedici, vedli jsme dnes ve Varšavě rozhovory na témata týkající se zintenzivnění spolupráce s polskou stranou a zintenzivnění využívání „polské cesty“ pro český export a import,“ sdělil Dušan Jamný, člen výboru Czechoslovak Ocean Shipping Group.


Polský prezident Bronisław Komorowski a český prezident Miloš Zeman
při setkání 24. května 2013 ve Varšavě

 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 7 z 14